Monday, April 25, 2011

Diari Seorang Perempuan VS Diari Seorang Lelaki

**Diary Seorang Perempuan**

7 August...
Suamiku kelihatan lain hari ini.. tak seperti biasa, tak seperti hari2 yang lain.. Bilaku bertanya "Abang kenapa diam je?" Makanan yg aku masak semua tak disentuh. Suamiku hanya menjawab "Takde ape2 sayang"... hmmm...

Sewaktu dalam perjalanan menghantarku ke pejabat, die diam..sekali lagi aku bertanya dan die hnya menjawab, "Sayang, tak de ape2..." Aku sedih & mula gelisah. Kenapa dgn suamiku yg tiba2 berubah.

Pulang dari pejabat, malam sebelum tidur suamiku masih diam membisu. Apa salah aku sampai suamiku tak menghiraukan aku.. ku bertanya lagi dan suamiku hanya menjawab "abang tade ape2 sayang..dah jom tido ye"

Dan malam tuh aku tidur dalam tangisan mengenangkan suami ku...




**Diari Seoarang Lelaki**

7 August..

DAMN! Chelsea kalah!!! Arghhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!

**************

hahaha...so sape yang complicated sebenarnye.. ?? so masing2 ade pandangan sendri.. hahah =)

No comments:

Post a Comment