Thursday, December 29, 2011

Update..Update..

Fuh..Fuh...lame gile x menjengok blog ni... sian mylittlered..hekhekhek.. (gelak baru).. actually rindu gile nak menaip, meluahkan perasaan terpendam (kunun)..tapi ape kan daya sbb aku dah xde laptop..
Umah aku kene pecah masuk pencuri, so laptop aku pon kene kebas.. jahat ye ko pencuri! aku syg gile mylappy warna putih tu...

 cmni la mylappy tu..

aku syg gile netbook aku tu sbb aku beli netbook ni time aku betul2 tgh susah.. time takde duit sgt (student lagi)..aku ikat perut sbb nak beli netbook ni sbb laptop mickey mouse aku dah rosak.. oleh sebab time tu dah akhir tahun aku kat uitm, nk kene setel mcm2 esemen, nk kene practical training lagi, so aku beli jugak netbook baru yg aku name kan encik putih.. hahaha...(padahal xpenah ade name pon) awas ko ye pencuri!! mmg aku doakan ko mmg laknat la..sbb ko amek brg kesayangan aku.. huhu

so skrg aku dah takde notebook..ni aku taip time kat opis... wahhhhhhh.... cube ko bayangkan..aku taip entry ni kat opis..sgt la xde keje aku ni kan! heheh..enjoy aku keje sini.. intenet pon leh access.. facebook pon leh access..hehe..nak taip entry blog pon molehhhh... hahahahhaha....

ows..bercakap pasal keje, aritu aku cite aku dah di interview..so aku dah start keje pon kat tmpat baru ni.. dh nak masuk 7bulan.. terasa sangat EXECUTIVE aku kat sini.. hikhikhik.. :p


executive la sgt.. :P

aku ade jek keje..tp salu nye aku akan free..so aku bile kat opis, aku akan on jek facebook aku 24jam.. kalu aku free aku layan la fb.. lau ade keje, aku on je..tp x sempat nak jenguk pon.. keje kat sini, ok aku suka sbb keje rileks2 jek..tp gaji aku la kecik.. (berbaloi ke dgn keje aku?) tp gaji kecik sgt lorr.. than aku di contract kan selama setahun.. after setahun baru aku akan di permanentkan.. so selama setahun keje ni, aku x kan sempat merase bonus la.. sedangkan yg lain2 bonus mengancam.. dan aku??akan menusuk jiwa la..huhu..

No comments:

Post a Comment