Friday, December 30, 2011

"Tentang Dhia"

Aku rase semua org tau pasal cite "Tentang Dhia" ni.. semalam adalah episod akhir cite ni.. sedh gilos.. sob sob sob..tapi aku mcm x puas ati ending die.. sbbnye mummy die xde kene ape2.. aku ingat ade la tunjuk mummy die kene panah petir ke, or suma sihir yg die tuju, kene balik kat die ke.. sedih Dhia & Zikir akhirnya berakhir seperti itu.. mati bersama2..

tentang dhia.. bez2..

Jahat gile la mummy die tuh.. siap gune sihir nak porak perandakan  rumah tangga dhia.. i just wondering.. zaman sekarang ade lagi ke org mcm tu?? gune sihir sbgai jalan? then also just wondering.. ade lagi ke manusia sebaik or setabah or sekuat dhia seperti yg di gambarkan dalam crita ni?? if aku berada di tempat dhia, aku akan fight balik.. fight utk pertahan kan cinta?? aku nak figth utk ape yg mereka dah buat pada parents dhia.. mati sebab kene sihir..panggil ustaz teror2 ubatkan parents..tentang suami, yess betul..x cium bau syurga if isteri derhaka kat suami.. aku akan pertahankan cintaku utk suami ku..tpi aku tak tau samade mampu ke aku berbuat sperti dhia if aku di tempat nye..

cite ombak rindu pon tak sedih mcm cite tentang dhia


bagi aku perempuan akan bertindak kejam dan zalim apabila die dikejami dan dizalimi.. aku rase aku akan jdi mcm tu.. menjadi zalim dan kejam apabila aku dizalimi dan dikejami..hahaha.. setakat ni aku x penah lagi buat sesuatu yg zalim dan kejam sebab aku tak rase lagi aku di kejami or di zalimi.. tapi aku akan buat.. tapi takde la sampai nk guna bomoh sihir suma tuh.. syirik.. dosa besar menduakan Allah..

No comments:

Post a Comment