Sunday, January 1, 2012

HEPI NEW YEAR 2012

sedar tak sedar, ari ni dah masuk tahun baru.. tahun 2012.. selamat tahun baru utk semua.. ape azam aku eh utk tahun baru ni??? entah.. mcm xde azam baru pon.. sebab azam seblom2 ni pon tak tercapai.. aku nak berjaya, ade duit byok supaya aku mampu beli umah.. pergh.. ingt umah muarh ke kat area sini?? area mane2 pon aku rase rumaha dan tanah adalah aset termahal ler skrg.. bukan senang org muda mcm aku ~muda la lagi sbb x smpai 40 lagi....permulaan utk dewasa~ hahaha... bukan senang org muda berumur 20an mampu nk miliki umah sendri as aset.. tp ade jek yg mampu.. sbb latar belakang family yg mmg dah senang.. parent byak bantu.. tapi aku tak.. latar belakang family aku bukan la terlalu senang.. or maybe sebenarnye leh aku kate kan aku mmg bukan dari family yg senang pon..

semua org berpusu2 g sambut new year.. tpi aku duk umah jek tgok tv pastu tdo.. hehe.. tak kuasa aku nk g berhimpit2 semata2 nk sambut new year, berpusu2 dgn org ramai.. ows mmg tak la.. house mate aku sorang balik kampung, sorang pegi johor.. aku jek duk sini sorang2.. xpe la.. aku malas nk balik.. sbb aku dah plan nak balik time chinese new year.. so leh aku abeskan cuti byk2..


semua org jugak aku tgok duk post kat fb dgn azam baru, semua semangat berkobar2.. tpi ntah apesal aku rase down.. down yg amat.. huhu.. sbb nape aku down..adalah kerana aku akan disuruh utk putus hubungan dgn bf aku if die still x mau ikat aku.. bnda ni aku dah bincang dgn bf aku byk kali.. tp there is no answers, no solution.. aku syg gile kut encik boolat aku.. tp apabila aku disuruh utk putuskan hubungan sbb xde ape2 ikatan lagi (bertunang le maksudnye), aku rase sgt down,, sbb aku betul2 syg my boolat, tp die still xde ape solution utk hal ni.. serius aku rase sgt down.. smpai aku dah xde mood nk mereply suma sms or pickup call form my boolat.. pada asalnye aku amat la excited nk g lost world kat tambun.. tpi malam seblom planning tu, aku di hantui dgn rase down itu ~dihantui tuh..hehe~ so aku jdi terus xde mood utk pegi sbb rase serabut..

sori sgt2 akak shantek.. pdahal sy dah beli coklat utk akak shantek as a beday present..huhu.. mesti akak shantek marah saya.. *akak shantek adalah kawan kpda abg myboolat yg secara tak langsung telah baik dgn aku* die la yg dah beli tiket utk kami bersuka ria kat lost world tu.. huhu.. hope kaka shantek x marah saya.. maaf sgt2 dgn akak shantek..sy betul2 down waktu tu smpai dah xde mood utk buat ape pon..

No comments:

Post a Comment