Saturday, April 23, 2011

05042011

05042011
Today is my beday.. Praise to Allah i am still here. How old are you?? I AM 25 YEARS OLD TODAY! hahahhaha...
Thanks sgat2 kat suma kawan2 for da beday wishes & also for da beday celebration, for da very nice cake! =)

on my beday 05042011

my cake
Antara byk2 beday celebration aku paling ingat my beday celebration last 2years. Sbb time tu aku demam panas. Muka pucat sangat smpai kawan2 aku kuar gi cari buah oren, epal paksa suh aku makan biar ade vitamin skit.. aku makan pon x byak.. Sian kat aku demam panas.. hehhe..

Then siang tuh ade orng sms aku ajak kuar makan. Aku reply boleh, tapi petang2 sikit. Die xtau aku demam. Tghari tu die sms lagi ajak g kuar makan, aku reply petang2 la sikit.. then suddently petang tuh hujan lebat, smpai ke malam. Maka "org" itu dah majuk dgn aku & tnya nape nak kuar petang2.. ni dah hujan and die dah xleh datang kat aku. sbb time tuh die pakai moto. Mane ade kete time student kan.. huhu, sedih aku sbb die xtau aku demam panas, so aku mmg nak kuar petang2 supaya cuaca x panas.. sbb kami akan berjalan nak ke tempat makan. So malam tuh, selepas hujan dah berhenti dalam pkul 9malam gak kot "Seseorang" datang kat umah sewa aku (time tuh aku still student kat melaka), tiba2 die hadir dgn sepotong kek secret resipe, dah siap nyalakan lilin dah beserta sekotak adiah sambil wish hepi beday. hehe.. kalu die nyanyi kat aku lagu hepi beday ke, selamat ulangtahun sayang ke, gerenti dah cair.. tapi die x nyanyi pon.. hahah.. kami g makan kat pizza hut n semestinye die yg belanja.

thanx for all kind of ur heart, jam pink beserta sandal pink.. tu adiah paling bermakna pernah aku dapat, walaupon time tuh kami susah. ye la, student life, akhir sem lak tuh.. Aku xtau la samade seseorang tu still ingat suma kenangan ni ke x, tp ini la antara memori yg sgt aku mau ingt smpai bebila.. wowowowo... hahah =)

No comments:

Post a Comment