Sunday, November 14, 2010

Memori Tercipta

hari ini, tarikhnya 13th November...kenapa agaknye aku nama kan sbagai memori tercipta? hehhe.. sbb hr nih la aku duk start menaip kat blog aku nih..kalau di ikutkan rasenye dah 6bulan kot aku create blog nih..password aku pon dah lupe..tp bile aku duk godek2 balik, bru aku dapat cr password aku..heheh..dah jd perkasam n jeruk blog nih..well, aku sebenarnye bukan seorg yg rajin nk menaip.. byk bnde lagi aku leh wat selain dr menaip nih..namun, sejak akhir2 ni, aku terasa tension, terasa hati, terasa kecewa, terasa gumbira, berdebar n macam2 la...tp aku xde sape nk luahkan isi hati.. hahha.. xde org nak layan n nk share suka duka aku nih... terasa lonely & alone lak..so terasa nk menaip & luahkan semuanya..

sweet memories ler sgt..hehe
 

aku bukan create blog nih utk sesape bace..juz utk kepuasan hati & diri sndri..baru la tak terasa lonely sgt.. a.k.a my diary lah nih..so aku mempunyai kebebasan utk meluahkan rase marah, rase gumbira, rase sedih, dukacita, rase berdebar2, rase excited dgn sesuka hati, bebas & tenangnye! hoyeah!  \(^_^)/

thanx to my laptop...kerana adanya kamu, sy dapat menaip dgn bahagianya! ho yeah...hehe...
well, hari ini mmg MEMORI TERCIPTA la...bukan senang nk aku taip menaip nih..
bnda 1st aku nk cakap ialah, I MISS my FAMILY a lot...huhu...

No comments:

Post a Comment