Sunday, November 21, 2010

Looking Back On The Things I've Done

 Semakin kita meningkat dewasa, mcm biasa la msti lg byk
perkara yg kita msti fikirkan..pasti lg byk masalah serta
stress yg kita akan hadapi.. disaat2 stress mcm ni la aku
rasa mcm nak amalkan  je ape yg aku pernah praktikkan time2
sekolah2 dulu terutama masa nak jwb soalan math…hahahha…


penyelesaiannye ialah aku x ambik kisah. Bile dapat jek
soalan math yg susah & memeningkan kepala ,
aku TAK akan jawab soalan tuh. Dan hasilnye msti la
I got nothing…ish……sal tu spm aku, math aku x bgus sgt…
heheh. (alasan org yg x suka & malas belajar math) hehhe

Berbeza pula jika aku nak adaptasikan cara aku selesaikan
masalah account. Soalan ssh mcm mane sekali pon,
aku akn ttp & usaha utk jwb & akhirnye aku tau amsti
akan dapat solution..dan kerana itu lah aku boleh dapat A1
prinsip akaun dlm spm..hahahah…sbb nye account melibatkan
imaginasi duit..so bygkan itu adalah account sndri..pergh…
ratus2 ribu untung..hehhe

Kalu aku duk amalkan cara pemikiran x nak amek kisah dalam
reality kehidupan aku, the result is msti nothing n zero…
huhu..aku x nak jadi seorng yg gagal dlm kehidupan..

Org yg Berjaya tuh cmne lak eh???
Huhu…bg aku seorg tuh dah Berjaya if die dah ade job serta
hepi dgn job die tuh serta Berjaya in their love.
Kalu setakat keje bagus2, dihormati ramai, ahli professional,
tp gagal dlm cinta, anda tetap aku anggap
LOSER…tetttt…hahhaha..

No comments:

Post a Comment