Monday, November 29, 2010

Jauh

Amende yg jauh tuh yek? hahah....dah lame tak balik kampung..terasa sgt jauh dgn kampung ku.. huhuhu...
Sampai kan byk kedai2 baru yg di bukak kat bandar tuh pon aku tak tau..hahha... ades...

Em, last week aku ade terkecik hati dgn sesorang..sbb nye coz die tertinggi suara kat aku.. tp aku tau die tegur bnda baik..just ye la..bile dah org tinggi suara, mesti la rase kecik hati..rase nak ngis la... aku kan pmpuan... tambah2 lagi yg duk tinggi suara dgn aku tuh org yg kita syg... msti la die punye effect tuh dalam sikit terasa...huhu...mmg pmpuan betul kan... ish...heheh...

Ni pasal cara aku memandu kete..em, ntah la.. xtau nak komen.. tp mmg aku x pandai sgt drive... drive suka hati aku jek...tp bukan aku tak cuba baiki suma tuh..tapi mesti ade jek yg tak kena... huhu.... kepada yg berkenaan..sy cuba baiki prestasi pemanduan sy yek..sila lah bantu sy dgn cara yg betul... tp lau boleh elakkan lah meninggi suara...huhu...

"Sy benci awak" huhu....aku mnta maaf...aku x pernah benci org tuh... daripada peristiwa malam tuh, aku tau die mmg mrh aku..marah dgn kata2 aku, marah dgn sms serta msj2 aku. sbb pada masa yg sama aku pon mmg duk rase marah.. daripada suma tu, aku tau die xde mood dgn aku, and aku pulak still cuba nak ok kan diri aku utk kembali kan mood aku kat die..hmm...mesti suma ni akan amek masa kan... tp caya lah, aku x pernah benci die...x pernah...x pernah benci.. daripada suma itu lah, aku rase "jauh" dgn die.. sbb die xde mood sgt kot dgn aku..ape pon, biar lah kita just jauh dimata.. tpi takkan jauh di hati.. seperti mane aku sentiasa sayang & ingat dgn keluarga aku, speerti itu lah aku sentiasa syg & ingt dgn die.. =)

No comments:

Post a Comment