Monday, July 23, 2012

Ramadhan Al –Mubarak (1433H)


Lame rasanya tak update blog aku ni.. seb baik ikan kat blog aku nih stil lagi berenang2 wlaupon aku jarang jengok...hikhik.. sori ye anak2 ikan...hehe.. J

Ape pon pejam celik, pejam celik, dah pon masuk bulan Ramadhan.. rase mcm baru jek lepas sambut raya.. dah datang lagi Ramadhan.. Alhamdulillah, aku syukur sangat2 sebab masih lagi di beri peluang menikmati Ramadhan ini (1433H)...

InsyaAllah Ramadhan tahun ni adalah Ramadhan terakhir aku sambut dengan status “SINGLE”.. Tahun depan insyaAllah sambut dgn husband pulak..hikhik.. semoga di permudahkan segala urusan kami...

Terasa mcm byk sgt nk di cite kan dlm ni.. tpi diesebabkan terlalu byk, jadi xtau dah nk cite yg mane dulu.. ape pon SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN. SEMOGA HIDUP DI BERKATI, AMALAN DITERIMA... AMIN J
selamat menyambut Ramadhan :)

No comments:

Post a Comment